bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Artikel i lokaltidningen

Publicerad 2011-08-20 20:06:49 i njut av livet,

Lommabladet heter en lokal liten, liten tidning som delas ut till alla hushåll i Lomma kommun. De har just nu en serie om "Min oas",  en serie om trådgårdar.....och i onsdags kom tidningen ut och där var JAG!!!










Tyckte att artikeln blev bra, men visst man är väl aldrig nöjd med "hurserjagutegentligen".....nu väntar jag med spänning på nästa veckas "min oasgäst"


 Vill ni ser fler bilder så gå in här: http://lommabladet.lokaltidningen.se/min-oas-naturens-ljud-ger-henne-lugn-/20110816/artikler/708179873/1721

Kommentarer

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2011-08-23 21:25:52

Som sagt, det blev ett jättefint reportage o din trädgård e verkligen fin o mysig, som jag gillar :)

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-08-30 09:47:07

Så roligt och det ser supermysigt ut i din trädgård. Hoppas att du mår bättre nu. Klart att du får härmas med nyponen =) Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela