bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

SOL

Publicerad 2011-04-09 08:32:25 i njut av livet,

Vilket härligt väder det är idag ....igår blåste det här nere i Skåne så man fick verkligen hålla i hatten.


Sonen är idag äntligen bättre...han klagade redan i måndags kväll på halsont...det känns som halsfluss mamma sa han. Ah tänkte jag....han vill inte gå till skolan...det är nog därför... Det har jag fått äta upp kan jag säga...Idag lördag är det första dagen som sonen är uppe och verkar pigg. Vi åkte till doktorn sent i torsdags kväll och han ahde mycket riktigt HALSFLUSS och ÖRONINFLAMMATION. Tror ni att denna mamman kände sig lite dum när Max sa till läkaren att han redan hade sagt det i måndags till mig??
Men med lite kåvvepenin i kroppen så mår han idag bättre.


Jag ska idag njuta av det underbara vädret, gå en långrunda med hundarna nere vid havet, plugga lite, gå en runda till och sen bara njuta....

Ha en bra lördag

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela