bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Kanske

Publicerad 2015-05-07 17:17:09 i njut av livet,

Hej alla
Oj så längesedan....
Har hänt en hel del på detta året kan jag säga.
Har tagit min fsklärarexamen vilket var såå skönt. Har även bytt jobb, jobbar nu som förskollärare på en helt vanlig men så fantastisk kommunal förskola. Känns helt rätt och väldigt bra.



Bloggrunda ska det minsann detta året med, den 13/6... Massor med nya spännande affärer ska vi besöka och förhoppningsvis två trädgårdar...
Dom som vill får gärna följa med..


Nu så ska jag hem till mamma för att fixa till en kjol...så blir det när man sååå gärna vill ha just en sån kjol, men den fanns bara i en storlek för stor...så då får mammsen sy in den...

Ha det bra , vi hörs säkert 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela