bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Tiden går snabbt..bloggrundedatum bestämt

Publicerad 2012-02-20 15:46:12 i njut av livet,

Hej på er alla
Kul att så många vill vara med på bloggrundan...
Jag har nu kollat i min kalender när jag har minst tentor och annat ...
Den 2 juni kl 8.30 ses vi hemma hos mig för lite frukost..sen så blir det besök hos folk med  spännande trädgårdar och annat...
Ni som vet med er att ni känner till trädgårdar som är ..ja ni vet "det lilla extra" eller en inredningsbutik som inte är det vanliga...säg gärna till mig..

Kram Susanne

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2012-04-11 09:00:17

Va kuuul.. vad ska ni göra???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela