bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Bloggrundan...

Publicerad 2011-05-29 13:01:57 i njut av livet,

Uppe med tuppen var jag igår för att fixa fram frukost till 12 sugna bloggrundedeltagare. Vilken fantastisk dag vi hade igår....inget regn, massor med fika, god grekisk sallad, fina trädgårdstittar....allt var toppen. Våra kameror, har två stycken, var slut på batteri..men Cornelia har lovat att så fort hon lägger ut bilder, får jag låna dom.

Nu till en annan fråga..jag vill så gärna ha en mer personlig touch på bloggen, denna standard design är lite tråkig....MEN hur gör jag...är det någon som är kunnig som kan hjälpa mìg?? KAn ju bjuda på fika och kaffe som tack


Ha nu en riktigt bra Morsdag

Kram Susanne

Kommentarer

Postat av: Hillevi Liljestrom

Publicerad 2011-05-29 15:00:10

Hej Susanne!

Ville bara morsa på dig, eftersom jag tittat runt efter att ha hittat din blogg på Purple Area idag... Ha en fin dag du med, kramkram H.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela