bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Det går framåt

Publicerad 2011-03-30 15:34:01 i njut av livet,

Jag var såå nära att hoppa av hundkursen, tyckte inte att jag hade tid, tyckte inte Manni gjorde några framsteg. Jag mailade Martin, kursledaren, och skrev hur jag upplevde det....
Han ringde tillbaka och sa att det är ju inte Manni som kommer att få skäll om det inte går bra utan det är ju du....Jo jag vet fick jag svara. Martin tyckte inte att jag skulle ge upp, lägg fem minuters träning på varje runda du går så fixar du det...
OCH VET NI!!! Igår så tyckte Martin att "Susanne, du kopplar loss Manni....du går med honom lös....
Jobba nu, få upp kontakten...och igår gick det så bra...Manni gjorde några felsteg, eller inte Manni utan jag gjorde felsteg. Jag var inte tillräckligt tydlig mot honom vad jag menade..... Manni satt så fint o väntade på att jag skulle kalla på honom ...och kom sen överlycklig mot mig....

Jag kan redan nu längta tills nästa tisdag då det är dags att träna igen.....och tills dess ska manni o jag ligga i hårdträning.





Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-04-02 18:57:19

Se där ja'. Ha en härlig helg

Kram

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-04-07 12:43:28

Grymt! Ja, man får inte ge upp när det gäller hundarna... :) Duktiga ni är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela