bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Vilken miss

Publicerad 2011-06-19 19:02:34 i njut av livet,

Länge har vi vetat att mannen skulle cykla Vättern Runt och länge hade vi bokat hotellrum. "Vi ska bo mitt inne i Motala, på det mysiga hotellet"vad var vi sa till vänner och bekanta. Jag hade verkligen sett framemot en superduper god hotellfrukost....massor med goda bullar, gott pålägg och god frukt. Bara få äta precis det jag vill...

När jag bokade hotellet för sådär ett år sen så tyckte jag inte att jag kände igen mig riktigt på bilderna. Men jag tänkte att "så väl känner jag ju inte till Motala"....så det är säkert det hotellet mitt i stan.
SÅÅÅÅ fel jag hade..vi hade bokat ett rum på Nya park hotell i Motala. Helt klart har hotellet varit nytt någon gång, men det var nog längesedan. Det var absolut inget fel på bemötandet vi fick, men standarden på rummet och på frukosten var inte det bästa....tradiga lingon grova och tradigt pålägg...Hotellet var inte särskilt billigt heller, så bättre kunde vi fått.







Vår vackra utsikt.....



Nåja.....Vättern runt gick bra för mannen, han kom runt på 7 timmar och 30 minuter. Henrik kunde bättre sa han men kom "in i fel klunga"......



Fokuserad



Vi hade bokat två nätter i Motala, men pga hotellets standard längtade vi hem..så igår var det jag som körde hemåt...naturligtvis tillsammans med mina två grabbs.



Idag har vi än en gång varit iväg och tittat på ny bil....vår V70 drar för mycket tycker vi, så en diesel ska inhandlas....just nu ska vi bara komma överrens om ett bra pris..sen så beställs bilen.





Ha det nu så bra

Kram Sus



Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-07-03 15:43:06

Hihi... efter den första skatten så är man fast! Vi kanske ska ta en fika o sen en geocaching nu i sommar då? När har du vaccation? Jag är hemma hela sommaren, tar en paus då ryggen är kass... haha... neverending story!!



Men maj god för över 7 timmars cykling, är han frisk?? Galet ju :)



kramen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela