bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Smittad....

Publicerad 2011-02-23 16:09:23 i njut av livet,

Jag måste verkligen plugga....snart ska vi ha en grupptenta, redan nästa vecka. Sen kommer det jag fasar för..nämligen en individuell tenta...MEN MEN MEN varför har jag då så svårt för att komma till skott. jag gör allt annat som jag INTE ska göra. Fikar med väninnor, går långrunda med hunden, chattar på Facebook....
Min goa väninna A i Älmhult har samma problem, hon kommer inte heller till skott..så vi kom då på att vi har smittat varandra med samma sjuka.....

Annars rullar livet på.....i sin vanliga takt. Mannen cyklar mycket och sonen fiskar mycket....

Kan ni tänka er..jag har nu äntligen hittat en träningsform som jag gillar..ZUMBA...som jag längtar till onsdagar och söndagar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela