bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Jag har tänkt färdigt

Publicerad 2010-10-28 22:35:25 i njut av livet,

Jag har länge länge gått och småsneglat på en fin väska som jag sett. I kväll hade jag tänkt färdigt....jag kände JAG ÄR VERKLIGEN VÄRD DEN!! så klockan 21.45 körde jag upp till Borgeby kids and friens, som hade kvällsöppet till 22 och handlade den.....
Den är fin....känns som jag!!
Visst är det bara materiella ting, men varje månad skänker jag pengar till olika välgörenheter så jag känner verkligen att jag bidrager till det med. Så i morgon ska jag packa väskan och cykla till jobb.....

Kommentarer

Postat av: Samantha

Publicerad 2010-10-29 06:56:54

Superfin!



Kram

Postat av: marie

Publicerad 2010-10-30 09:59:56

Mycket fin väska. Den var du värd!

Såg dina fina pepparkaksformar. Vart har du hittat dem. Är själv en pepparkaksbaks-freak

Kram Marie

Postat av: nancy

Publicerad 2010-10-31 13:14:53

så fin väska! helt underbar att ha som glädje i höstmörkret!

Det låter som att ni kommer att få en helt underbar julbloggrunda. jag är så sotis för att jag ska behöva jobba. njut lite för mig också.

kram Nancy

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2010-11-11 23:52:12

Men du vilken snygg väska. Helt i min smak :)

Postat av: Jayne

Publicerad 2010-11-15 21:59:14

SNYGG!!!!! Klart du är värd den!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela