bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Julpiffat

Publicerad 2010-11-29 16:38:29 i njut av livet,

Äntligen har jag fått det lite julpiffat eller i allafall adventspiffat....
Helgen gick så snabbt, julbloggrunda på lördagen och plugg på söndagen. Idag har jag känt mig krasslig....men efter lite vila när jag kom hem från jobb så piggna jag till. Då tog jag tag i pifferiet...som jag njuter när jag får fixa o dona hemma.











Inget speciellt kanske..men jag ville ha den råa stilen och då fick det bli massor av kanelstänger( ville egentligen ha polkagrisar..men de hade inte det i affären)



Mitt senaste inköp, en superfin pappstjärna från INDISKAN

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-11-29 22:39:34

Åååh.. fint! Såg också julstjärnan på Indiskan... den är superfin!

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2010-11-29 23:08:51

Men vad snyggt. Vi brukar också ha polkagrisar i adventsljusstaken men i år blev det mossa, kanelstänger och torkade citrusfrukter :)

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-11-29 23:20:43

Så fint det blev! O den fina bordsljusstaken som ni fyndade, den blev jättefin!

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-11-30 12:34:34

så fint det blev...jag skulle nog behöva en PP härhemma ;-) en Personal Piffare, tycker att alla andras pyssel o piff ser så fint ut och så fallerar orken när man kommer till sitt eget. Fast egentligen har vi nog piffat lite vi med härhemma, nu när man ser sig om ordentligt

Postat av: elinleticia

Publicerad 2010-11-30 23:16:57

Gillade stjärnan jättemycket. En färgexplosion

Postat av: Iris

Publicerad 2010-12-03 06:47:22

Vilken underbar stjärna! Jag får nog kika in på indiska och se vad de har där.. :)



Förresten så kan du vinna grafisk konst på min blogg just nu! bara så du vet! :)



kram /iris

Postat av: Felicia

Publicerad 2010-12-03 17:50:48

Vilken snygg julstjärna! Den skulle jag vilja ha härhemma, jag med...



Jag har länkat till dig i mitt blogginlägg om julbloggrundan och jag hoppas att det är ok.



Tack så mycket för rundan och jag ser fram emot nästa!

Postat av: Lily

Publicerad 2010-12-03 19:30:00

Så fint du har adventspiffat!

Härlig julbloggrunda ni gjorde :)

Kram Lily

Postat av: Susihus

Publicerad 2010-12-09 08:17:17

Tjusigt! Borsdljusstaken var superfin. ha en härlig dag och hoppas att krasslet försvinner snabbt =)

Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela