bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

För sent ute

Publicerad 2010-11-28 10:18:00 i njut av livet,


Sitter här hemma efter en fantastisk julbloggrunda....min kamera låg hemma..typiskt, men jag lovar att bilder och mer info kommer.
Just nu är jag mest irriterad...på mig själv....att jag aldrig lär mig...

Jag har en stor fin vas från IKEA som jag har haft ute..och i morse när jag äntligen ska ta in den för att den inte ska frysa sönder så.....








Ja jag var helt enkelt för sent ute.....

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2010-11-28 19:54:56

"Gråt inte över spilld mjölk", hela välrden är full av vaser som inte har fått något hem än

kram pch tack för en jätte kulig dag i går

Postat av: Susihus

Publicerad 2010-11-29 11:16:20

Ajaj så trist! Typsikt sånt händer mig oxå, ska bara och sen glömmer jag bort det. Hoppas att ni hade en helt fantastisk dag i lördags. Så ledsen att jag inte kunde vara med. Må nu så gott

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela