bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Änglar finns

Publicerad 2010-11-23 14:36:34 i njut av livet,

Min fina väninna Annette och hennes vän karin har i år gjort en almanacka där alla pengarna går till barncancerföreningen Syd. Almanackan kostar 80 kronor och såklart kommer jag att köpa en......hoppas du också gör det!! Jag har  några(eller egentligen flera) almanackor att sälja...
Annette och karin tillverkar också änglar som man får om man skänker 60 kronor till barncancerföreningen....hur många har du??? jag har flera..man kan inte få för många!!

Alla Ni som ska med  på bloggrundan på lördag...jag kommer ha både almanackor och änglar med mig.




Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-11-23 16:53:08

Hej vännen!

Jag vill absolut ha en almanacka! superidè! Kanske tom någon extra som julklapp!!!

Jag har förresten fixat biljetter till Åsa Jinder!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela