bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Fantastiska människor

Publicerad 2010-05-24 07:12:19 i njut av livet,

Min väninna Annette är fantastisk......trots allt som hela hennes familj går igenom är hon alltid glad och positiv. I helgen ordnade hon en underbar frukost för alla som ville komma. Blir såå varm i hjärtat när jag tänker på allt hon gör för alla andra.

Läs hennes blogg här :
http://edengrand.blogspot.com/

Dessa små änglar gör Annette till förmån för sin cancersjuke son och för alla andra barn som kämpar i genom sin sjukdom.



Bilden har jag lånat från http://sammiesvarld.webblogg.se/



Dessa änglar hjälper jag till att sälja, endast för 60 kronor kan du hjälpa flera barn som är svårt sjuka att få en guldkant på sin tillvaro.

Lilla Thea, min kollegas dotter ville också hjälpa dessa barn....så hon hämtade änglar hemma hos mig och har nu själv sålt väldigt många. Utan att tjäna något själv......tala om ett stort hjärta.

Samantha, Theas mamma, har bloggat och skrivit så fint om detta. Gå gärna in och läs...http://sammiesvarld.webblogg.se/

Ha en bra dag
Kram
Susanne

Kommentarer

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-05-24 11:32:27

Vilket grymt öde, att ens barn drabbas av cancer. Man kan aldrig föreställa sig vad dom går igenom. Enastående att hon orkar vara ödmjuk! Livet är bra orättvist, varför ska denna fruktansvärda sjukdom drabba barn? Kram Nina

Postat av: Iris

Publicerad 2010-05-25 20:37:44

De är verkligen vackra de där änglarna, på så många olika plan! jag har själv en hemma som ligger mig varmt om hjärtat!



kram /iris

Postat av: Anette

Publicerad 2010-06-09 15:54:13

Hej! Vilka underbara änglar. Jag skulle vilja köpa några. Hur gör vi då? mvh Anette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela