bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Helt fullt

Publicerad 2010-03-09 15:39:18 i njut av livet,

Kul att så många vill vara med på bloggrundan den 5 juni..just nu är vi 27 (!!!) stycken anmälda...har ju satt en gräns vid 20 men har sååå svårt att säga att inte någon får plats...
Vet av erfarenhet att det säkert blir någon/några som inte dyker upp eller kan när det väl närmar sig.
Jag har redan börjat spåna på lite roliga saker och tror att det kommer bli verkligen kul

Ni som inte var med förra året undrar kanske hur upplägget är....såhär gjorde vi förra året och vi kör på ungefär samma i år

* träffas 9.00 hemma hos mig, här serveras det frukost för en liten slant..mamma har redan lovat att hon ska baka dom goda morotsbullarna...




* mellan 10-framåt besöker vi olika privata trädgårdar, ska försöka luska reda på någon ny..MEN undrar om Ni som var med förra året tycker det är OK att vi besöker Anita och Svens trädgård igen och Cornelias...





* vi kör till Löddeköpinge Plantskola




* Äter lunch någonstans, Tomatens Hus, som vi besökte förra året ska byta ägare, jag ska försöka hitta något annat trevligt ställe



* Vi besöker inredningsbutiker, har några nya ...

*Styr bilen mot mitt hem igen, där vi kommer äta middag ihopa

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-09 17:22:14

Hej vännen!

Ska bli fantastiskt kul! Ser verkligen fram emot det. Ses nästa vecka på kören. Jobbar i morgon! Kram

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-03-09 22:35:33

Det låter toppen!

Postat av: Nancy

Publicerad 2010-03-10 21:07:48

OoooHHH! Det ska bli så kul. Känns som en evighet dit, varje gång man sticker näsan utanför dörren. BRRRRR... Vart har våren flytt???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela