bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Åh nej

Publicerad 2010-06-27 16:46:11 i njut av livet,

Har köpt en jättestor och otroligt fin trädgårdshortensia...massor med blommor och fler på väg. Hortensian hjälpte mig min väninna goa Tina att gräva ner. Kom ihåg att vattna den var det sista hon sa till mig....så klart skulle jag göra det.




Igår tyckte jag att den såg lite ledsen ut, den hängde väldigt mycket. Jag gick dit med vattenslangen och tänkte att den skulle få sig en slurk...det är då jag märker det....blommorna som hänger är avbrutna från stjälkarna och det finns bara stumpar kvar. Jag vet precis vem jag ska skälla och bli sur på... och för att ge er en ledtråd, det är inte några tvåbenta!!!!



Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2010-06-29 12:52:59

Typiskt....

Jag köpte 2 st den ena är ok den andra ligger numera i komposten. De tål ju inte att torka ut.

Kram

Postat av: Rikardheidi

Publicerad 2011-02-23 08:35:56

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela