bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Glad

Publicerad 2010-01-30 09:53:15 i njut av livet,

Tänk vad det finns mycket att vara glad för....
Att min/vår son nu går på en skola där de verkligen bygger på hans styrkor.. och inte hans svagheter

Att arbeta på ett jobb där jag verkligen trivs, där det finns arbetskamrater som bryr sig om en....

Att jag har en fantastisk man och ett fantastisk son, som jag älskar överallt annat

Att bo där jag/vi bor, att ha nära till havet, är jag kan gå och samla energi

Att min mamma bor nära oss, så vi kan träffas ofta

Att jag/vi har massor av vänner som tycker om oss för den vi är

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.
Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.
För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”


Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2010-01-30 13:09:17

Så fantastiskt skrivet...

Postat av: Susanne F

Publicerad 2010-01-30 13:48:16

Helen: Tack

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-02-06 08:49:15

Åh, vad underbart att läsa ditt inlägg. Jag blir så glad att du är så glad!!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela