bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Även djuren vill ha

Publicerad 2010-01-29 12:03:18 i njut av livet,

Vi har ett fint fågelhus på vår framsida, varje vinter fyller jag det med goda fågelfröer..men icke att där kommer några fjäderbeklädda djur dit. Denna vinter har jag gjort likadant, men har inte haft bättre tur.
 Så därför tog jag våra överblivna pepparkakor, lite gammalt bröd och la i en burk istället. Burken ställde jag ut på framsidan för att se om de ville ha denna mat. Men inte har där kommit några fåglar och inte några andra djur heller för den delen.

MEN idag när Max och jag åt frukost så kom det en liten söt koltrast och tog sig en liten smakbit.....ÄNTLIGEN...




Kommentarer

Postat av: Jayne

Publicerad 2010-01-29 20:02:43

Skam den som ger sig!!!!!!



Jag hoppas dne drar med sig lite kompisar nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela