bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

VINNA vill jag....

Publicerad 2010-02-25 21:58:52 i njut av livet,

Detta vill jag vinna...håll era tummar...

Det är bloggen Bolin of Sweden som har tävlingen

Tävling!

Nu är det dax med utlottning här på Bolin of Sweden!
Det här fina lyxiga kitet från Decléor kan bli ditt!
Kitet innehåller:
  • System Corps Bodylotion 150 ml
  • Algaromes Bath & Showergel 50 ml
  • Exfoliating body cream (Kroppspeeling) 50 ml
  • Aromessence Spa Relax 5ml
  • Doftljus
  • 2 st badkuber
    Allt till ett värde av ca 1000:-

Kommentarer

Postat av: nancy

Publicerad 2010-02-26 18:48:45

hej Susanne

Jag har kollat av här hemma om vi kan fåihop det och ja!..jag följer gärna med på bloggrundan om det fortfarande finns platser. Jag kommer dock att avvika runt 16,00tiden. Hoppas att det är ok.

Det ska bli så jättekul!!

kram

Postat av: nancy

Publicerad 2010-02-26 22:28:54

hej igen Susanne

Du ville ha lite tips på ställen till bloggrundan. Här ute vid mig ligger det ett ställe som heter AnnorlundaTing. Jag vet inte riktigt vad du söker och jag har inte varit där men det ser väldigt trevligt ut på hennes hemsida http://www.annorlundating.se/

Hon har öppet på söndagar eller enl överenskommelse.

Du kan ju kolla om det kan vara ngt.

sov gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela