bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Frisyrtips

Publicerad 2010-02-28 19:11:28 i njut av livet,

Jag har nästan alltid, i allafall i vuxen ålder, haft kort hår. Det var någon gång på det sena 80-talet som jag lät mitt hår växa ut till page, håret permanentade jag sen...lockigt och fint...hm

Jag har fortfarande kort hår men för några månader sen färgade jag det mörkt brunt med lite röda inslag....trivdes väl rättså bra i min nya hårfärg MEN kände mig ändå inte riktigt hemma....
Så nu vill jag ha tillbaka mitt ljusa hår...har börjat göra lite slingor för att ljusa upp det...det gick inte att bleka ljust direkt...tyvärr
Eller det är inte jag som fixade slingorna utan min frisör Caroline på Cajeem i Lomma...

Tror att jag nästa gång ska ta med lite bilder på denna modell och visa hennes frisyr och färg....så vill jag ha det..




Kommentarer

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-02-28 22:56:27

Sådär ljus vill en kompis till mig som har kort hår! Hennes idol o förebild e Pink :-)



Sv: Tack för att du röstar på mig :-D

Postat av: Ingela

Publicerad 2010-03-02 08:20:44

Ja, det är kul med en kort frisyr, har själv inte haft det sedan tonåren och är för feg nu för att klippa av mig mitt svall. Kul att kunna förändra frisyren i några enklar drag. Det kommer passa dig jättebra!

Postat av: Susihus

Publicerad 2010-03-04 09:09:03

Snygg frisyr, den övre bilden kanske kan vara nå't för mig...fast då får jag låta det växa ut lite till.

Må gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela