bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Ska jag eller inte

Publicerad 2010-08-24 18:25:02 i njut av livet,

Idag när jag var i  en blomsteraffär såg jag dom igen...de fina muggarna. Har längr velat ha dom , men tycker liksom inte att jag har "råd" att unna mig dom. Vill ju ibte bara köpa 2 stycken utan vill ha 8 eller så.
Visst muggarna är inte superdyra, kostar 69 kronor styck....men ..lite onödigt kanske.
Vilka I-landsproblem eller hur....egentligen har jag ju muggar....MEN fina är dom.


Kommentarer

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-08-24 20:41:40

Men varför inte bara 2? När du och bästa vännen dricker te? Ihop med mannen? Jag har ett par Iittala-muggar som jag bara har 2 av - helt ok.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-24 22:50:22

Jätte härliga muggar, jag skulle kunna byta hur ofta som helst. Själv har jag en farlig blandning muggar i mina skåp, många inte så snygga...så det blir till att köpa nya snart.



Ha det gott

Kram Anna

Postat av: Monica T.

Publicerad 2010-08-24 23:03:10

Köp!

Själv har jag åtta stycken precis sådana i varsin färg från rosa, blå till grön. Inköpta i Lindvallen.

Du kommer inte att ångra dig, jag dricker kaffe ur dem varje dag och väljer färg efter dagens humör. Har skåpet fullt av muggar men dessa är bäst!

Ha det bra Kram Monica

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-08-25 09:04:07

Suuperfina muggar! Köööp!

Postat av: tina

Publicerad 2010-08-25 18:04:22

De har jag också stått och hållt i!!!Som någon ovan skrev, köp två och ev köp till fler senare!



kram! tina

Postat av: Helena

Publicerad 2010-08-25 21:26:55

Åh vad fina!! Får man fråga vad det är för märke på dom och var dom finns!? Jag förstår ditt dilemma med att köpa två eller flera - hoppas du kommer fram till minst två i alla fall! Helena

Postat av: Sus i Hus

Publicerad 2010-08-25 22:15:29

Ja visst är de läckra, jag har oxå klämt på dem...

Slå till på 2 i månaden så känns det inte så plånbokstungt!

Postat av: Iris

Publicerad 2010-08-26 07:18:11

Du kan ju alltid börja med att köpa två, och sen två en annan gång. Det kostar lika mycket men det känns som man spenderar mindre pengar ;)



kolla gärna in tävlingen hos mig!



kram /iris

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-08-26 16:37:51

fina muggar och jag förstår att du kanske inte vill köpa alla 8 på samma gång men slå ut det på några månader så känns det inte lika illa. 2 st kanske räcker till att börja med?

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-26 21:23:29

Hej!



Nu kan du titta på trädgården i Lund som du missade på den regninga tusen trädgårdar-söndagen på min blogg, som jag startade för ca 1 vecka sedan!



Hälsningar

Katarina

Postat av: Annette

Publicerad 2010-08-26 22:27:53

Men hallå! Tänk så här: Om jag börjar röka kostar det mig X-antal kr/dag - bestäm dig för att sluta direkt och tänk igen: Jag röker inte och dricker inte alkohol = Så mycket du sparat på att sluta. De här är jag mer än väl värd eftersom jag är så duktig! Dessutom kanske nån kan muntra upp mig med en present en dag. Ge ett tips till nån du känner väl. Klart att du ska köpa dem om du vill ha dem! Kram! Annette

Postat av: Cia

Publicerad 2010-08-29 20:15:57

Då ska ni se soppskålarna som dom gör --- helt gudomliga! Har köpt 8 st i aqua-färg.....bästa köpet ever och vilka trevliga kommentarer man får av gästerna när man bjuder soppa ur dom! Kan bara säga - KÖP!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-09 22:40:57

Ha, ha kan bara hålla med Annette...det är du väl värd...så tänker ALLTID jag!;)

Och så har du ju så många snälla vänner du kan tipsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela