bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Bara titta

Publicerad 2010-08-31 16:38:55 i njut av livet,

Jag är nog lite av en Hemnetberoende, går ofta in på sidan bara för att titta..för vi ska inte flytta..men titta och få lite inspiration kan man ju.
OM jag skulle flytta, eller nu menar jag inte jag utan hela min familj, hade jag velat bo i ett hus där man kunde se ut över havet, en stor tomt med fruktträd, odlingsbäddar, små mysiga sittplatser, kvällsol, vindstilla....drömma måste man ju få.


 Uteplats i söderläge

Äspö 382

Söderfasad

Söderläge

Alla bilder är från HEMNET

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-08-31 20:31:22

drömma kan man alltid göra, men tyvärr, iallafall i vårt fall, lär det aldrig bli något hus vid havet för så stor plånbok har vi inte. Men jag håller med om att det hade varit rena drömmen

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-09-02 20:43:04

Ja drömmar måste man ha! Min man är precis som du, han måste besöka både hemnet och blocket nästan dagligen, fast vi egentligen inte är på jakt efter varken hus, bil eller båt. Fortsätt med dina drömmar Vännen! Kram Nina

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-09-02 20:45:58

Drömmar måste man ha1 Min man är som du, han måste gå in på hemnet och blocket dagligen, fast vi egentligen inte är på jakt efter varken hus, bil eller båt! Fortsätt att ha drömmar Vännen! Kram Nina

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-09-02 20:46:34

Ja drömmar måste man ha! Min man är precis som du, han måste besöka både hemnet och blocket nästan dagligen, fast vi egentligen inte är på jakt efter varken hus, bil eller båt. Fortsätt med dina drömmar Vännen! Kram Nina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela