bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Prova på

Publicerad 2009-09-21 16:26:30 i blandat,

Idag mellan kl. 17-22 ska Linas matkasse levereras hem till vår dörr. Har länge funderat på att prova detta med råvaror levererat till dörren, men varit för feg....

Jag kan vara/är lite kinkig med maten, gillar inte så mycket kött...så därför har jag varit väldigt tveksam. men nu har Linas matkasse ett erbjudande så varför inte prova på tänkte jag...
När jag fick mail om vilka middagar de har tänkt att man ska laga av råvarorna var där en jag inte gillade...HJORTFÄRSBIFFAR!!! Jag äter inte vilt och absolut inte hjortfärsbiffar...den dagen får vi komma på något annat att äta.

Cornelia, som var med på trädgårdsrundan, har lagt upp väldigt fina bilder på sin blogg från hela dagen. Klicka här för att komma till hennes sida.





Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-09-21 22:55:18

Kul att du gillade mitt inlägg o mina bilder!

ALltid kul o se andras bilder, man tar ju alltid på olika saker o i olika vinklar :-)



Jag har kompisar som har testat Linas Matkasse, de va ganska nöjda. Tyckte att det va lite komplicerade rätter, funkade inte alltid till vardags. Men sånt e ju så olika, smaken e ju som baken ;-)

Lycka till!

Postat av: Jayne

Publicerad 2009-09-27 10:01:02

Jag är som dej här... låter väldans bekvämt att få hem varorna till dörren men ändå... hmm.. Du får berätta vad du tyckte!!!!

Va kul att du kommer.. ja kul och läskigt om du förstår.. ha ha ha ha.. Jag är inte nervös än.. men kommer att bli och då att stå där med sonen... hm.. då får jag liksom kasta bor tmin nervositet.. ta hand om honom.. eller kanske han får ta hand om mig?? hi hi hi hi.

En del av mig vill skicka inbjudan till gamla skolan och en del vill inte... får se hur jag gör.

Kram, ska in och titta på bilderna nu.

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-10-05 10:59:33

Vad tyckte du om matleveransen.. Daniel har tagit upp det här hemma, han vill testa o se om det kan hjälpa oss i vardagslivet med matkasseleverans... hans arbetskamrat gjorde så o var supernöjd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela