bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Städar

Publicerad 2009-10-25 11:52:30 i njut av livet,

Idag vaknade jag kl. 7 och kom på att jag var LEDIG!!! Har längtat så mycket efter denna helg. Det började kännas rejält i kroppen att jag hade varit igång med jobb i 12 dagar i sträck....det blev ju så eftersom konferensen i Krakow låg på en helg...

Fattar Ni hur mycket saker man samlar på sig....jag har börjat att rensa bland gammalt "skit" och efter ett rum är 1 svart sposäck fylld plus tre vanliga pappkassar...vad ska man med allt.

I onsdags hämtade jag och mannen det omtalade skåpet, nu är det bara en massa jobb att måla det .....men vi tar det så lugnt.

Nä, nu kallar dammvippan


Kommentarer

Postat av: Sus i Hus

Publicerad 2009-10-27 09:51:36

Ha det så skoj med städprylarna. Lyckan kommer ju efteråt när allt är rent och fint. Må bäst

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela