bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

fjärilarna i magen

Publicerad 2009-10-03 15:11:35 i blandat,

just nu sitter jag och tittar på TV4 sport.....med många fjärilar i magen...
Min storebror är tränare för Halmstad BTK och de spelar just nu match mot Eslöv. Matcherna sänds direkt och lillasyster sitter här och tittar...
Jag har suttit och hejat på min storebror när han själv spelade aktivt, tillbringat många timmar i olika idrottshallar....och jag har alltid varit lika nervös.....

Osäker. Halmstad BTK:s tränare Peter Nilsson väljer att hålla en låg profil inför seriestarten, topp sex är målet. Nere till vänster syns sportchef Markus ”Magoo”Johansson.
Min storebror Peter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela