bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Helgens pyssel

Publicerad 2009-05-25 17:03:44 i njut av livet,

I helgen har vi fixat i vår trädgård, vi har äntligen gjort vid vår förskräcklige hörna in mot grannen. Grannen har humle klättrande på vårt staket och ni ska tro att den växer.
I helgen tog vi ner all humle som växte in till oss...det blev mycket. Humlen får gärna växa upp igen, men då under mer kontrollerande former.
H byggde också en bänk som vi har vid vår hörna, blev riktigt bra...Jag har i eftermiddags tryckt dit " Njut av dagen"....kunde vara lite kul att ha där tänkte jag.

Bänken börjar ta form




Nu är den fix färdig




Mitt olivträd som jag köpte förra året verkar inte må så där väldigt bra, eller vad tycker NI? har klilppt ner det, mer kan jag inte göra.....Hoppas att det tar sig.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-05-27 19:15:59

Åh, sååå fin bänk!!! Njut av dagen blev vekligen pricken över i:et!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-29 15:51:31

Vilken jättefin bänk! Har tänkt mig nånting liknande, men har ingen bra plats att ha den... än. Får fundera lite! :)

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-05-29 23:41:24

Pricken över i:et blev texten på bänken!

Postat av: super fin bänk, tänk så händig han är : Henrik! :)

Publicerad 2009-06-07 22:27:08

Postat av: Jessica Falkenberg

Publicerad 2009-06-07 22:29:04

Hej! Glömde skriva Jessica

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-06-09 19:58:03

Ok, så här är det att den bänken är såååå fin!!

Vi måste nog ha en pysseldag tror jag:-)

Skulle gärna vilja veta hur ni gick till väga!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela