bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

37 handläggare som arbetar för att hjälpa dig

Publicerad 2009-05-28 08:31:35 i semester,

Just nu sitter jag och hör på en mansröst i örat att det är 37 handläggare som arbetar för att hjälpa dig och att jag har plats 15 i kön....nähä nu var de bara 36 handläggare....
I morgon åker vi på semester, ska bli så skönt....MEN igår när H och jag tog fram våra pass, pengar osv. frågade jag H var han hade korten från försäkringskassan....han såg ut som ett frågetecken...VILKA KORT? Ja, korten som vi ska ha med oss....H såg fortfarande ut som frågetecken.....
Han hade inte beställt något....och inte jag heller...
Så idag ska jag köra in till Lund för att fixa tre provisoriska kort, om detta nu går vill säga, den trevliga ( inte) damen i kundtjänst var inte så säker på det...
Sen ska jag jobba och sen ska jag packa och sen ska jag stiga upp tidigt i morgon för att åka på SEMESTER


Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-05-29 23:39:34

Oh, vad bra att du påminde mig om det, kom att tänka på att jag också behöver nytt pass! Hoppas ni hann få korten och att ni får en underbar semester!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela