bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Bilden är borta

Publicerad 2009-07-27 17:22:57 i bilder,

Har inte hört något från Löddeköpinge Plantskola ......de "lånade" ju en bild av mig utan att fråga...
Idag när jag gick in på deras sida har de, istället för att kontakta mig, valt att ta bort bilden...det är deras val.
De hade gärna fått ha bilden kvar, bara de hade frågat mig innan

Kommentarer

Postat av: dagenskreativa

Publicerad 2009-07-28 17:48:57

Sv: Får väl säga att jag hade tur i oturen, slog ialla fall inte i huvudet. Förstår att de inte glöms bort så lätt när man varit med om något sådant.



Ha de fint!



Kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela