bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Mer info om vår träff

Publicerad 2009-08-03 17:34:14 i Trädgård,

Som NI kan läsa längre ner så ska jag och Camilla, med bloggen husnr8, ordna en trädgårds/inredningsträff.
Vi har tänkt besöka lite inredningsaffärer, plantskolor, privata trädgårdar mm
NU är det såhär att Cornelia med bloggen http://mitthemochmintradgard.blogg.se/ har anmält sig och vill vara med...
Det som gör det ännu roligare är att Cornelia och hennes man Måns är en av dom familjer som har fått sin trädgård omgjord av Maria i tv-programmet SÖDERLÄGE......
...och på vår runda får vi komma och titta på just Cornelias och Måns trädgård....spännande va?

Ny uteplats 1
Bild lånad från http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Dessutom hade jag helt glömt bort en underbar inredningsaffär som ligger i Lomma...nämligen Kudde och kandelaber...dit åker vi också

Så nu vet ni lite mer om rundan...vi hör av oss till er....
I dags läget har vi ca 5 platser kvar..så än kan ni anmäla er

Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2009-08-04 10:19:45

Åh va härligt, fel helg för mig bara...! Ha en härlig dag. Kram

Postat av: Susanne F

Publicerad 2009-08-04 10:40:14

Synd att du inte kan vara med

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-08-04 11:04:03

Åh, så skoj! Det hade varit kul att hänga med MEN då är jag o familjen i Turkiet =)



Och det där huset i Lomma på bilden ovan där har jag varit mycket FÖRE Söderläge drog förbi - mina kompisar ägde nämnligen huset före nuvarande ägarna. =)

Postat av: Susanne F

Publicerad 2009-08-04 14:32:27

Då hade det varit extra kul att följa med dit eller hur...fast turkiet slår nog högre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela