bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Härligt

Publicerad 2009-08-05 08:50:03 i semester,

Solen skiner, jag ska äta en god frukost ute i trädgården tillsammans med min vår "lilla"( snart 12 år) son, har redan gått en lång promenad med hunden, ingen tvätt som behöver tvättas, vi ska till stranden och det bästa av allt...
JAG HAR FORTFARANDE SEMESTER!!


Bild lånad från Lomma Kommuns hemsida

Här är vårt fina Kallbadhus, som jag ser varje morgon när jag är ute med vår hund.....
Sonen gillar att vinterbada...men jag är inte så förtjust, sitter hellre i bastun

Kommentarer

Postat av: handigahander

Publicerad 2009-08-05 12:30:27

Hej Susanne! Trevlig blogg du har med nya tips och olika trädgårdar. Vad kul att ni vill komma och besöka min butik. Hoppas på fint väder den 12/9 när ni skall ha en sådan trevlig dag. Hoppas vi ses!/Marie

Postat av: Jayne

Publicerad 2009-08-05 22:07:43

vilken kul ide med besöka trädgårdar!

KUL också med vår klädsel... Den kjolen är fin och skön... har även i manchester...svart och vinröd...älskar den modellen.

Postat av: Susihus

Publicerad 2009-08-07 11:00:58

Ja visst är det härligt med semester, gillar detta skarpt! Njut av det fina vädret.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela