bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Betonggjutning

Publicerad 2009-04-25 15:39:41 i njut av livet,

Igår gjöt grannen och jag lite i betong. Grannen gjöt ett fågelbad och jag gjöt ett fat plus lite hjärtan...
Otålig som jag är var jag tvungen och titta efter om mitt hade torkat redan nu på eftermiddagen och tänka sig det hade
det.......





Betonggjutning passar verkligen mig..det går fort att göra och kostar inte så mycket pengar

Kommentarer

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2009-04-25 21:28:32

Kul! Jag har oxå haft lite funderingar kring att gjuta i betong, men drar mig lite för det. Själva mixandet känns "jobbigt" - är det det?? Har ett jättefint fat gjutet på ett rabarberlöv i trädgården (köpt), men skulle gärna ha fler!

Postat av: jayne

Publicerad 2009-04-26 16:13:02

jättefint... håller med ovanstående kommentar... drar mig... tyvärr...

Ja du, förra våren hade jag en annan stegräknare och gick o gick.... minst 15 000 steg varje dag...

Jag behöver lite morötter... för att komma igång.

Ha det gott

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-04-27 16:44:17

Vilka fina fat! Jag har inte vågat mig på det här med o gjuta i betong än, men i sommar tror jag att jag ska debuter ;-) Har lite grejer jag skulle vilja göra :-)

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-04-27 16:53:49

AH, jag längtar också tills jag kan gjuta.. får vänta tills vår trädgård blir klar! FINA fat!!

Postat av: Jennyk

Publicerad 2009-04-30 10:29:14

så duktig du är!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela