bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Trött men ändå så glad

Publicerad 2008-05-24 21:28:00 i bloggrunda,

Idag har bloggrundan gått av stapeln...
Vilken fantastisk dag....så många trevliga människor jag har fått möta.
Mina fötter värker, min mage är proppfull och huvudet är fullt av nya intryck.
Jag hade så trevligt så jag glömde helt av att ta bilder, men gå in på Jennys sida så hittar ni säkert bilder där, för hon tog många.
Än en gång, tack alla, för att ni följde med på bloggrundan, det var så trevligt...
Kramar

Kommentarer

Postat av: Iris med kaoset

Publicerad 2008-05-24 21:43:30

Tack själv! Ni har verkligen varit jättebra arrangörer du och jenny, det var ju jättetrevligt :)

ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela