bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Kan inte och absolut inget tålamod

Publicerad 2008-05-26 18:35:16 i blandat,

Ni som var med på bloggrundan såg hur lätt Jenny fixade till fransk manikyr på Ingelas och Ninas naglar......
Inte svårt alls, bara träning berättade Jenny...
Så idag körde jag inom Kicks för att handla exakt likadana nagellack som Jenny hade...då kan man inte misslyckas eller hur....

MEN, just detta lilla ord, MEN



Idag har jag tränat på att göra mina naglar lika fina ...tror Ni att jag lyckades??
 Nä, just det....mitt blev mest kladdigt och inte alls så fint som Jennys.....kan bero på lite olika faktorer
1. jag har inte tränat på att måla fransk manikyr  lika länge och mycket  somJenny
2. Har inte fallenhet för att måla...
3. Jag är inte född med världens bästa tålamod

Tyvärr så tror jag att alla de tre punkterna stämmer väl överens på mig....
Men vad är det man säger  "övning ger färdighet" så jag får väl kämpa på....

image196

Så här fina naglar har Jenny, det vill jag också ha...
Bilden har Jenny tagit

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2008-05-26 19:35:08

Hihi! Självklart får du låna bilden, du behövde inte ens fråga. Övning ger färdighet det lovar jag
KRAM

Postat av: dadda

Publicerad 2008-05-26 21:20:16

Hej! brukar titta in, och det med blog runda tyckte var en bra ideé.
Jag har inte själv tålamod med naglar, du är inte ensam om det.

Postat av: Nina

Publicerad 2008-05-27 14:26:08

Hej Susanne!

Vill bara tacka för en jätte trevlig dag i lördags.
Vilken bloggrunda och så många ställen vi var på.

Du och Jenny hade ordnat det så bra med Goddiebagsen och allt.

Hälsa och tacka så jätte mycket till din kusin Jessica för att hon körde mig hem. Verkligen snällt av henne.

Så hoppas jag att jag får följa med nästa år också. Ser fram emot det redan.

Mvh Nina.

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-05-27 17:00:36

Tack för i lördags! Verkligen lyckat och vilka fina saker ni hade lyckats få sponsorer at skänka! Det med naglar... ja, två av mina blev förstörda direkt när vi gick från Marina, men det var väl för att det inte hunnit torka längre. Ska själv inhandla kitet på torsdag så får vi se hur resultatet blir... =/ ja, det blir väl till att öva många gånger, så det är lika bra och köpa en extra flaska remover på en gång! ;)

Postat av: Iris med kaoset

Publicerad 2008-05-30 19:02:53

Hmm.. jag funderar faktiskt också på att köpa sånt nagellack. Ju mer jag ser på den där bilden desto mer vill jag ha sånna fina naglar.. Dock vet jag att jag kommer svära en del över att det inte blir rakt och fint direkt.. får se hur det blir.. :) Kolla in min första tävling på bloggen förresten!

Ha det bra!

Postat av: ANNAANNA

Publicerad 2008-06-22 16:52:54

Hon har en väldigt häftig ring på bilden också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela