bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Släckt

Publicerad 2008-03-29 19:27:41 i blandat,

Ikväll ska vi göra precis som kungen. Vi ska nämligen släcka ner ALLT  vårt elektriska ljus som vi har i huset.....
När man sitter här och tänker efter är det MÅNGA lampor vi har tänt, fast vi inte är i rummet.....har många lampor som är inställda med timer......det är både på gott och ont.....
Jag hoppas att Ni andra gör precis som jag, läs mer på Earth Hour

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2008-03-29 19:53:57

japp vi ska oxå släcka ner alldeles snart.
Vi har oxå många lampor tända överallt även om man inte är i rummen.

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-03-29 22:25:45

Tur man har grannar... glömde tiden... men se då ringde grannen tvärsöver och undrade varför vi inte var med.
Först fattade vi inte vad han menade men när poletten damp ner såg vi till att släcka alla lampor. Fem värmeljus och en tv var det enda som skvallrade om vår hemmavistelse. Barnen undrade vad som flög i oss men de var snart med på noterna när vi förklarade. Maja hade önskan att detta skulle ske varje lördag det var ju mysigt.

Postat av: Susihus

Publicerad 2008-04-01 14:08:27

Aj det missade jag! Vi har oxå mycket på timmer men har ändå försökt att minska ner timmarna och platserna. Må gott i solskenet! Kram

Postat av: Libanmargrethe

Publicerad 2009-10-09 08:24:49

Very resourceful, thank you dave

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela