bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Hjälp behövs

Publicerad 2008-03-19 12:52:29 i inredning,

Jag kunde visst inte hålla mig borta ........
Vi jag behöver lite hjälp.
 Vår kökslampa har gjort sitt och vi behöver nu en ny......
Det vi jag velar om är Lampan LOVEDINNER från Lampgustaf.......
Vad tror Ni , passar de ni ett kök eller  är det mer än "vardagsrumslampa" ???
Lovedinner
Vi skulle inte ha den i svart utan i matt borstat stål........

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2008-03-19 19:46:24

Goda vänner till oss har den som lampa över matbordet och där passar den perfekt eftersom man både kan få starkt ljus för t ex läxläsning, m h a dimmer kan få svagare ljus och dessutom enbart kan tända ljusen för mysiga middagar. Den är jättefin så den tycker jag absolut att ni ska slå till på! Så det så :-) Kram, kram.

Postat av: Susihus

Publicerad 2008-03-20 14:52:21

Passar väl alldeles utmärkt i ett kök. Ha en toppengo påsk=)

Postat av: pia.b

Publicerad 2008-03-20 17:53:04

Passar fint i köket tycker jag! Skulle gärna ha den i mitt kök. Pia

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-03-20 18:12:11

Jättesnygg, visst kan ni ha den i köket
(det är väl inte värre än de som har kristallkrona på toa).

Ha en skön påsk!
Kramiz Nettan

Postat av: Josephine

Publicerad 2008-03-21 11:48:56

Ville bara önska dig och dina nära och kära en Glad Påsk med massa mys och trevligheter!
Kram, Josephine

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-24 17:42:00

passar perfekt att ha det i köket!
stor kram

Postat av: Marina

Publicerad 2008-03-24 20:28:40

Hej o tack för kommentaren hos mig. Jag har tittat ltie här på din blogg nu och jag kommer igen. Ett problem bara, jag får inte upp någon ruta för att kommentera ditt senaste inlägg!? men här på det nästsenaste går det bra. Skumt!

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-03-26 19:50:01

konstigt! Jag kan inte kommentera på ditt sista inlägg!Vad härligt att bara bli uppassad!!
Javisst kan ni ha denna i köket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela