bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Rapport från mig

Publicerad 2008-04-13 12:30:45 i blandat,

Här har varit tyst sen förra helgen, har helt enkelt inte hunnit att uppdatera. Känner också att jag har lite brist på vad jag ska skriva om i bloggen.....men fantasin kanske återkommer.....


Helgen har verkligen bidragit med fint väder här nere i Skåne. Igår, Lördag, var jag i Lomma och gick.
Inhandlade en bikini ( hur kul tror Ni att det var på skala 1-10 att prova en bikini??) Det blev en svart med vita lodräta ränder......

På kvällen grillade vi hel fläskfile fylld med basilika och soltorkade tomater........SÅ GOTT
Jag la fläskfilen i marinad redan på fredagen, så att den skulle bli riktigt god.......

Nä annars har här inte hänt så mycket, så jag återkommer  när jag har mer att berätta.image186


Jag som många andra längtar efter sommaren

Kommentarer

Postat av: Hönsakadorran

Publicerad 2008-04-13 23:14:05

Jag har varit i Lomma idag, men jag var aldrig vid båthamnen utan gick längs badstranden. Tyckte vinden var lite kylig ner mot kvällen.
Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-13 23:27:42

Hej!
Halsbandet är på väg till dig!! Jag ber om ursäkt över att du har fått vänta, jag har varit bortrest och familjen har haft magsjuka..men i fredags är det postat, så imorgon bör du ha det hos dig!
Hälsningar från Johanna

Postat av: jenny

Publicerad 2008-04-17 22:16:24

Hej! Ville bara säga att jag kommer maila dig ang bloggrudan har gjort en lista över olika förslag

stor kram
JK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela