bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Fint

Publicerad 2007-09-23 10:17:07 i Trädgård,

Var inne på  http://gladjeamnen.blogg.se/ och såg något fint...tyckte jag.
Nämligen röda äpplen som flyter i en zinkbalja, detta hade jag velat ha.
Synd att jag varken har massor av röda äpplen eller en zinkbalja
image95
 Bild ifrån Mina Glädjeämnen

Idag ska jag köra in till Lund med min mamma. Dels ska vi till min älskade pappa, som tyvärr ligger på kyrkogården och till Plantagen. Såg i tidningen att de hade halva priset på uteväxter, kanske jag kan göra ett fynd.
Angående kransen har jag ringt Västra Strö, de får in kransen i början av oktober, så då ska de lägga undan en.

Är fortfarande inte helt återställd från min envisa bihåle och öroninflammation.......men imorgon väntar jobbet

Kommentarer

Postat av: Liza

Publicerad 2007-09-24 13:42:30

Vet du var kransen finns att köpa nu?? Snälla meddela mig??
KRAM!

Postat av: susanne f

Publicerad 2007-09-24 18:29:04

Hej
Jag vet att en tjej nere i Hönsinge har den, hon har endast den stora kransen, telenr. 0410-21099, ring och hör med henne

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-09-24 19:46:30

Oj va läckert med äpplen hmm det tål att fundera på till min stora zinkbalja. Tack för tipset!

Postat av: Camilla

Publicerad 2007-09-24 20:58:34

Arrangemanget ser riktigt hösthärligt ut, hade passat utanför er dörr :)

Postat av: Vella

Publicerad 2007-09-24 21:14:39

Men vilken tur jag har som såg ditt tips...För jag hag en stor zinkbalja, underbart röda äpplen och exakt dessa ljushållare....men ingen egen fantasi, så tack för tipset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela