bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

KALLT

Publicerad 2007-11-15 16:36:33 i inredning,

FY, vad det har blivit kallt ....
Fryser både när jag är ute och när jag är inne.
Vi hade mer än gärna velat ha en braskamin i vårt vardagsrum, vet precis var den skulle placeras och kan redan nu tänka mig så mysigt det skulle bli. Men pengarna räcker inte till allt, vi får spara. kanske nästa vinter har vi en fin kamin.
image110
Bild från Contura

Vi jag har köpt ett fågelhus, eller Henrik fick det i Farsdagpresent...det blev den vita funkisvillan som får mata fåglarna i vinter

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-15 18:54:00

Här är en till som fryser för jämnan, usch vad det är kallt. Inte heller vi har någon kamin, men visst vore det skönt. Du får trampa dig varm på din cykel!!:)
/Anna

Postat av: susanne f

Publicerad 2007-11-15 19:58:24

Anna: Vilken bra ide...att trampa mig varm på cykeln, ska nog inte säga det högt till mannen, då tycker han nog att det räcker med det och ingen kamin.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela