bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Hurtigare än innan

Publicerad 2007-11-12 19:36:34 i motion,

Ja, för alla som vill veta hur det går med min motionscykel så kommer här en rapport...

Cyklade framför TV:n igår, väldigt roligt.......det fanns hur många för programmerade program att välja mellan
 Jag gick naturligtvis ut alldeles för hårt och valde ett program som var ...för jobbigt.....fick gå ner några steg.
Idag hann jag bara cykla en halvtimme, satte musiken på en bra volym och cyklade på......
Än så länge är det kul




Kommentarer

Postat av: alacs

Publicerad 2007-11-13 21:30:14

Roligt! Trampa på och lycka till!

Postat av: tina

Publicerad 2007-11-14 13:48:34

Vi har också en motionscykel framför tvn...försöker trampa en stund varje dag!!!
Kram!

Postat av: Vella

Publicerad 2007-11-14 20:17:03

Ja det vore något det där kanske....Röra lite på "dököttet" behövs väl alltid. Hoppas Tomten hör min önskan. /Vella

Postat av: Camilla

Publicerad 2007-11-14 20:56:48

Åhh... jag skäms nu, mumsar på min 4:e glassbåt idag.... skyller på graviditeten :)
Du är klok som motionerar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela